Gepost door: -paul | 18 april 2016

Lentebos

lentebos
Le bois de Sarre, een bos bij Saint Julien de Civry, in frisgroene lentekleuren. Het gaat nu hard, zeker met de hoeveelheid regen die er valt. De Arconce is weer eens voor de zoveelste keer overstroomd, misschien daarover morgen meer. Gisteravond piepte mijn Mac met de mededeling dat ik besmet was met een gevaarlijk virus en dat ik het zo snel mogelijk moest verwijderen. Dat kon met MacKeeper, werd er gezegd. Ik klikken en het programma geïnstalleerd. Dom dom dom. Ben de hele ochtend, met hulp van de apple coach, bezig geweest om die rotzooi weer te kunnen verwijderen. De boeven!


Responses

  1. Dat is balen, Paul!
    Ik dacht trouwens dat een Apple eigenlijk ongevoelig was voor virussen??

    • Men deed het voorkomen of ik een virus had en ze lokten mij naar hun programma waardoor ik overstelpt raakte met reclame.en andere mafia-achtige praktijken.

      • valt nog mee, n ochtend. volgende keer dat soort dingen gewoon wegklikken

        • Zeker weten, ik heb mijn lesje geleerd.

          • en mocht je zo’n pagina niet weg krijgen zonder op de aangeboden manier, stop dan de browser in zn geheel (in win ctrl-alt-del/task manager/end task)

  2. Apple is niet ongevoelig voor virussen, maar gelet op het procentueel geringe aantal gebruikers is Apple minder interessant.

  3. Maar wel een mooie foto!!


geef een reactie

Categorieën