Gepost door: -paul | 17 april 2016

Klassieker

paardenbloemenlandschap
Een regendag een… eh… verloren dag kan ik nu ook weer niet zeggen. Heb me uitstekend vermaakt met het kijken naar de Amstel Gold Race. Omdat mijn roots in Zuid-Limburg liggen, kon ik zowel van het heuvelland als van de wielerklassieker genieten. Prachtige beelden en ook daar helaas af en toe regen. Goed, die regen laten we even voor wat het is. We doen een foto van gisteren met een weiland vol paardenbloemen. Dat weiland was een paar jaar geleden nog een wijngaard, maar alle druivenstokken zijn inmiddels gerooid. Er lopen nu schapen in. Tja, zo gaat dat.
GPS-coördinaten foto: 46°21’28.7″N 4°13’33.8″E


Responses

  1. En wat een schat van een “kotje” daar in het groen en mijn favoriete wolkenluchten!


geef een reactie

Categorieën