Gepost door: -paul | 7 april 2016

Uitgewerkt

beginnende bloesem
De hagel- en regenbuien worden afgewisseld door een felle zon. Met name die buien maken het onmogelijk om in de tuin te werken, laat staan om de was op te hangen. Nou had ik daar ook niet zoveel zin in omdat ik me moest vervoegen bij de tandarts. Laat ik zeggen dat ik zo’n half uur liggen in een tandartsstoel niet reken tot mijn favoriete bezigheden. Enfin, de verdoving is uitgewerkt en ben nu wel toe aan een glas bier in Le Vert Pré.


Responses

  1. Is dat nou wel goed Paul die combinatie verdoving bier? Maar jij weet dat beter dan geen ander dus hoop dat t je toch smaakt

  2. Mooi, jij hebt het weer achter de rug. Ik mag morgen naar de kaakchirurg, wat verheug ik me daar op, ahum. Hele leuke foto, daar word ik toch even vrolijk van.

  3. Klopt het wel dat ik een vervelende, bewegende reclame zie van een zaak waar ik wel eens iets bestel? Ik zou bijna “klant af” worden.

    • Aarghh, die vermaledijde reclame. Ik moet per jaar 100 dollar betalen om daar vanaf te komen. Dat vind ik teveel, tenzij jullie mij sponsoren.

  4. BIER??? Ben jij nou een fransoos….

  5. Veel Fransen drinken bier hebben wij ontdekt, dus maar gewoon doen Paul!


geef een reactie

Categorieën