Gepost door: -paul | 6 april 2016

Trapje

prikkeldraadtrap
Ha eindelijk weer een zonnige dag. Begin van de middag dacht ik dat het handig was om eerst even wat foto’s te maken. Dan kon ik de rest van de middag lekker in de tuin werken. Zo gezegd zo gedaan. Nou zit ik tegen zes uur die foto’s te bekijken en blijken ze allemaal een blauwe sluier te hebben. Huh? Ah, gisteren heb ik voor dat filmpje de camera ingesteld op kunstlicht en vergeten hem terug te zetten. Nondejuh. Hup de auto in en terug. Nou mooi niet, ik bedoel dat lukte dus niet meer om dezelfde opnamen te maken. Dan maar zo’n trapje dat een boer gebruikt om bij het prikkeldraad zonder broekscheuren in en uit zijn weiland te komen. Blijkt nu ook nog dat ik er met mijn schaduw op sta. Nou ja, dat kan er ook nog wel bij. Ik vind het wel goed zo. Aarggh.


Responses

  1. Verder alles goed met je???

    • Jazeker, verder lekker in de tuin gewerkt.

  2. Dan sta je er zelf ook weer ns op, mooi met dat licht “achter jou”.


geef een reactie

Categorieën