Gepost door: -paul | 29 maart 2016

Dilemma

wolkenboerderij
Een jaar of wat geleden heb ik een nieuw statief gekocht bij Leclerc in Paray le Monial. Een veel te licht ding, niet stabiel genoeg en zeker niet voor de telelens. Vorige week begaf een vastzetschroef het, dolgedraaid en dus kan het flutding gevoeglijk naar de déchèterie. Maar ja, ik heb wel een statief nodig. Nu zit ik te twijfelen of ik morgen naar Mâcon moet gaan om een echt statief te kopen. Morgen is het namelijk nog redelijk zonnig en dan zou ik mooi een buitenklusje kunnen doen. Daarna volgen een paar regendagen. Enfin, ik zie nog wel.
GPS-coördinaten foto: 46°19’57.9″N 4°12’38.2″E


Responses

  1. Keurig op tijd je blog klaar deze avond, Paul!
    En morgen gewoon genieten van het mooie weer: gaan wij ook doen!

    • Ja ik probeer om mijn blog ’s avonds om 19.00u voor elkaar te hebben. Met ingang van de zomertijd zal dat een moeilijke klus worden en kan het soms weleens uit de klauwen gaan lopen.

  2. Weer zulke mooie wolken, die hebben momenteel mijn belangstelling!


geef een reactie

Categorieën