Gepost door: -paul | 17 maart 2016

Belangstelling

brandweerkraan
Een oude brandweerkraan langs de kant van de weg. Neem van mij aan dat die oude beestjes het nog steeds doen, dus het lijkt me sterk dat hij te koop zou zijn. En dat is ook niet zo, want het bord verwijst naar een huis zo’n vijftig meter verderop dat te koop staat. Oké, dan nog iets interessants. Vandaag schiet de teller van het aantal bezichtingen door naar ruim boven de 900 hits. Voor zover ik het aan de statistieken kan zien, moet het iemand in (Zuid) Frankrijk zijn die daarvoor verantwoordelijk is. Wees niet bang voor een bekeuring, want het kijken op de Herberg is gratis. Dat neemt niet weg dat ik toch wel nieuwsgierig ben en het ook buitengewoon interessant vind te weten van het hoe en waarom van deze belangstelling.


Responses

  1. Enig idee?

    • aucune idée

  2. beste paul,al enige jaren volg ik je bloc maar ik heb nog nooit gereageerd op je stukjes. ik ben 82 en geniet elke dag van je stukjes en ik woon in utrecht
    zo nou weet je dat ook en wie degene is in zuid frankrijk ? geen idee..
    groet Cybergranny

    • Dat vind ik heel aardig dat er nu iemand reageert die al enige jaren elke dag naar mijn blogjes kijkt. Dank!

  3. Nou zo’ n Willie is toch ook geweldig, grappig hoor!

  4. Paul, zoals je weet staat het Internet voor niets. Al jouw en mijn en onze plaatjes worden nagelopen door crawlers en ja als die iets herkennen dat for sale if a vendre is dan komt er een lawine los. Daar bestaan internet providers van. Net zo goed als ieder van jouw lezers andere reclame krijgt via jouw blog. Dat wordt toegespitst op wat men kan filteren uit mijn internetgedrag. Trial and error. Probeer over een paar weken weer eens een groot a vendre bord in een andere stad en zie wat er dan gebeurt. Mag verder niet meer schrijven. Dag. Bob

    • Ik denk dat je gelijk hebt Bob, want ik kan zien dat er uitsluitend op de foto geklikt wordt.

  5. Je staat in Le Journal op bladz. 16. Dat mag niet onopgemerkt blijven.

    • Dat klopt Piet. Ik heb het verhaal kant en klaar, met hulp van Bénédicte, aangeleverd aan de journaliste van Le Journal. Wat me niet aanstaat is dat zij een oude foto van mijzelf geplukt heeft van het Internet. Maar och ja, zo gaan die dingen.


geef een reactie

Categorieën