Gepost door: -paul | 13 maart 2016

Snel

namiddagzon
Na een bewolkte dag kwam ’s middags heel even de zon door. Zo snel als ik kon naar buiten gerend en een foto gemaakt. Veel stelt het niet voor of het zouden die violen moeten zijn die de vrouw des huizes gisteren gekocht heeft om de boel wat op te leuken. Gisteren kreeg ik een mailtje van het bedrijf waar ik dat microfoontje voor mijn camera besteld heb. Wat ze zeggen is het volgende… We hopen dat u het webwinkelen bij ons als positief hebt ervaren en dat u tevreden bent over onze geleverde producten! Om onze dienstverlening te optimaliseren zouden we u willen vragen uw ervaringen (kort) met ons te willen delen. Zo kunnen we zien op welke punten we u nog beter van dienst kunnen zijn. Dat is snel, maar ik kan pas iets zeggen als ik het microfoontje ook ontvangen heb en laat dat nou nog niet gebeurd zijn.


Responses

  1. Op die plek hebben wij geloof ik ooit met jullie gezeten?

    • Dat klopt, maar inmiddels is het meubilair vernieuwd.

  2. Eerst tevreden zijn en dan je commentaar geven, dat lijkt me logisch, hoop dat het snel arriveert. Lekker om jullie plekje weer even te aanschouween vanaf de bank in Soest.


geef een reactie

Categorieën