Gepost door: -paul | 24 februari 2016

Kabels

vogellijm
Laat ik jullie niet vermoeien met de perikelen van de wifi-printer. Ja hij werkt wel draadloos met de iMac maar niet met een USB-kabel op mijn oude Windowscomputer. Daar ben ik dus een halve dag mee bezig geweest. Op zich is dat niet zo erg, want buiten is het met de regen ook kommer en kwel. Zeker met die bovengrondse kabels. Hoe is het toch mogelijk dat zoiets nog altijd wel blijft werken?
GPS-coördinaten foto: 46°19’30.1″N 4°15’52.1″E


Responses

  1. dat heb ik me ook al afgevraagd in La Magdeleine en dan antwoordde de burgemeester “als we ze ondergronds leggen trekken de boeren ze toch over met hun ploegen” Ja… ga dan maar eens zoeken waar de kabel over getrokken is .


geef een reactie

Categorieën