Gepost door: -paul | 21 februari 2016

Street View

Chemin des Trepasses Cluny
We blijven nog even in Cluny. Gisteren maakte ik er deze nogal doffige foto. Geen zon weetjewel. Maar enfin, ik probeer de locatie in mijn hoofd op te slaan en dan kijk ik thuis op Google Maps waar ik de foto gemaakt heb. Het is wel eventjes zoeken, maar de positie is eigenlijk altijd wel te vinden zodat ik de GPS-coördinaten kan vermelden. Het blijkt de Chemin des Trepasses te zijn. Nu is het leuke dat Google in een stad ook vaak een Street View laat zien van die locatie.  Als je daar op klikt, dan krijg je een 360° foto. Rechts beneden wat pielen met je muis en dan draait hij in de rondte. De foto is van augustus 2013 en de boys hadden toen duidelijk meer geluk met het weer dan ik.
GPS-coördinaten foto: 46°26’11.7″N 4°39’33.9″E


Responses

  1. Ja leuk en zo herkenbaar, geniet ervan op de bank!! Is die grote rode deur die je ziet dan soms het stalletje dat je fotografeerde?

    • Dat klopt, daar ben ik even naar binnen gelopen.

      • Ja natuurlijk, de fotograaf eigen!


geef een reactie

Categorieën