Gepost door: -paul | 18 februari 2016

Ververij

ververij
Om vijf uur zijn we er mee opgehouden. Het buitenlicht werd minder. Als ik me nog een uur kwaad gemaakt zou hebben, dan was het met de roller klaar geweest en met mij ook. Ben zelfs nu al te moe om naar de apéro bij Guy in Saint Julien de Civry te gaan. Heuglijke mededeling: de Histor verf dekt in een keer en spettert niet. Pracht verf (uit Nederland). Enfin, morgen dus nog een uur of twee en dan kan de boel opgeruimd worden en opnieuw geïnstalleerd. Over een jaar of tien kijken we dan wel weer eens weer, althans wat betreft de woonkamer.


Responses

  1. Hard gewerkt hoor

  2. Zou straks geen sigaretje meer op durven steken!!!

    • Dat zie je verkeerd. Ik heb het plafond en de muren eigenhandig gerold. Dat doe ik ook met mijn sigaretjes.

  3. hoe weet je nu eigenlijk of het echt absoluut nodig is om de zaak te gaan schilderen? Waar ligt het breekpunt tussen “laten we het nog maar eens aanzien” tot “dit kan echt niet meer” en speelt leeftijd dan ook een rol? Ik vraag dit in verband met onze werkkamer, waarbij ik de grens genaderd ben van acceptatie

    • Vorig najaar heb ik bij de Gamma een emmer muurverf gekocht met in mijn achterhoofd dat we in de winter misschien wel eens de kamer zouden kunnen aanpakken. Die emmer heb ik bewust niet in een kast opgeborgen maar hem onderaan de trap gezet zodat ik hem elke dag kon zien. En ja, dan komt op een gegeven moment een week van regen, sneeuw en kou….
      Mijn advies is dus koop ook zo’n emmer, zet hem bij de trap en wacht op het moment!

  4. En straks met milder weer de luiken ? Of heb je voor dit jaar geen puf meer voor de kwast?

  5. Wel materiaal in huis. Drie ladders tel ik zo even. Helaas geen tijd jullie te helpen anders was ik graag met Bart even bij jullie langs gekomen.

  6. mag jij van geluk spreken dat je verf uit Nederland mee hebt want die Franse is nog te slecht om je riolering aan de binnenkant te verven. Er is wel beste Franse verf maar die kan je niet kopen, die moet je inruilen tegen goud !

  7. Hebben de flauwe vraagjes van Bart dan tóch geholpen??????
    Maar ontvang mijn complimenten!!!!


geef een reactie

Categorieën