Gepost door: -paul | 15 februari 2016

Actief

schoonmaak
Buitenom sneeuwt het licht. Binnen zijn de werkzaamheden begonnen. Tjongejonge. Ik zal er maar een foto van laten zien, voor het geval jullie mij niet zouden willen… ach nee, natuurlijk wel. Goed, wat is het aanvalsplan? Eerst de boel leegruimen en dan aan de schoonmaak. Daarvoor hebben we ‘St Marc verfreiniger express, met actieve dennen extracten’. Nou actief, ik ervaar echt geen dennengeuren. Het spul stinkt, maar doet wel zijn werk. Morgen verder en dan kunnen woensdag waarschijnlijk de eerste verfstreken gedaan worden. Op de emmer staat dat de verf in een keer dekt. Neem van mij aan dat ik dat graag wil geloven.


Responses

  1. courage

  2. Dat wordt vast heeeeel mooi……

  3. Chapeau, dat wordt een weekje zonder tv😀, sterkte!!!

    • Dat valt alleszins mee Ruud. De tv-kast is weer een kwartslag gedraaid, de open haard loeit, de bank staat er nog. Kortom het is hier goddank niet een kwestie van een weekje overleven..

  4. Succes daar! Op de foto ziet het er al heel stoer uit, hoor. Laat je ook een foto zien als alles geverfd is?

  5. Oh wat zal het er weer lekker fris uit gaan zien, of heb je donkerrode verf in voorraad? Kan mooi zijn!


geef een reactie

Categorieën