Gepost door: -paul | 12 februari 2016

Aanpakken

winterlandschap
We gooien er weer eens een winterlandschap tegenaan. De bomen zijn nog kaal en de charolais koeien zijn uit de weilanden verdwenen. Er waait een harde wind met stevige regenbuien. Heel af en toe komt de zon door en als je er op tijd bij bent, dan kun je het soms treffen met een mooie wolkenpartij. Voorlopig blijft het kwakkelweer en dus… gaan we maandag beginnen met het aanpakken van de woonkamer. Dat wil zeggen, het schoonmaken van het plafond en muren en vervolgens de hele handel verven. Het kost me enige moeite om dit zo maar op te schrijven. Ik beschouw het echter als een stok achter de deur. Anders vrees ik dat het er weer niet van komt. Goed, nog twee dagen te gaan.
GPS-coördinaten foto: 46°21’04.0″N 4°15’51.7″E


Responses

  1. Is de verf nog goed!!!!

    • Heb eens even op de emmer gekeken. Hij is nog houdbaar tot 2017. Dus breng me nu niet op andere gedachten.

  2. Dat ze in de Brionnais hollandse schoonmaak hielden wist ik niet.Paul kan zijn koksjas wel aanhouden met het witten of wordt be muur rood? Sukses ermee

  3. Wel vorstvrij bewaard? Succes gewenst, dan is het maar weer klaar!

  4. We leven met je mee…..
    De administratie met de belastingaangiften, ook zo’n syndroom.

  5. Een wolkenlucht om te zoenen! De hele foto vind ik prachtig!!! En de kamer soppen en verven, tja, als je klaar bent ben je blij, heel lang meestal. Wel veel sterkte gewenst.


geef een reactie

Categorieën