Gepost door: -paul | 11 februari 2016

Nasi

nasi goreng maaltijd
Nee er lag vanmorgen geen laagje sneeuw en de zon scheen zelfs, dus konden de dames mooi een hondenwandeling maken. Eh… ik bedoel een wandeling met de honden. Kon ik me eens uitleven op het koken van een lekkere nasi goreng maaltijd. Om indruk te maken had ik er speciaal mijn kokstenue voor aangetrokken. Bijna was het fout afgelopen, omdat de gasfles van het fornuis zo goed als leeg bleek te zijn en ik uiteraard ook geen reservefles meer had. Gelukkig is het nog net goed gekomen, anders had ik met mijn witte jasje mooi voor schut gestaan.


Responses

  1. Xièxie Paul, het was top!!

  2. En mocht je, met wit koksbuisje en al, ook aan tafel plaatsnemen?

    • Dat was geen probleem, want er was voor vijf gedekt.

  3. Leer van deze kampeerster: ALTIJD een reserve-gasfles bij de hand houden.

  4. Jammer dat ik de voorkant van het kokshes niet kan zien, staat daar soms ook L’Est op ?? (Grapje natuurlijk )

    • Ha ja ik snap wat je bedoelt. Maar zo’n koksbuis stop je niet zo makkelijk in je broekzak als een servet. Nee, deze is indertijd eerlijk gekocht in Emmen bij een zaak in bedrijfskleding.

      • Knap stel!

        • Ja wie wat bewaart die heeft wat.


geef een reactie

Categorieën