Gepost door: -paul | 26 januari 2016

Boerenkar

charrette
Een week of zo geleden liet ik mijn eigen oude charrette zien. In Saint Laurent-en-Brionnais zag ik deze staan. Een nog mooie met houten wielen. Toch vrees ik dat als hij zo buiten blijft staan, hem geen lang leven meer beschoren is. Daar weet ik namelijk alles van. Maar goed, in ieder geval vandaag volop zon met in de middag een temperatuur van 17°C. Ongehoord voor de tijd van het jaar. Het lukte vandaag niet, maar morgen ga ik de hele dag in de tuin werken. Tenzij er weer iets tussenkomt natuurlijk.
GPS-coördinaten foto: 46°16’25.2″N 4°15’34.3″E


Responses

  1. dat mooie lenteweer hadden wij gisteren in de Charente, als het weer naar het oosten opschuift zoals zo dikwijls, hebben jullie morgen een dikke hardnekkige mist die niet door de zon kan doorbroken worden…

    • Ik kan je geruststellen, het weer schuift ditmaal niet over van de Charente naar het oosten. Derhalve geen mist hiero maar zon.


geef een reactie

Categorieën