Gepost door: -paul | 16 januari 2016

Kwijnend

winter-artisjokken
In de moestuin zijn de artisjokken ingepakt tegen de vorst. De sneeuw kwijnt alweer grotendeels weg. Jammer, ik had graag wat foto’s willen maken. Nou hoop ik toch niet dat dit de eerste en tevens de laatste sneeuw van de winter is. Omdat ik toch wel wat van die sneeuw wil laten zien, niet dat jullie mij niet geloven, heb ik rondom wat filmopnamen gemaakt. Gelukkig kwam af en toe even de zon door. De muziek is van Ludovico Einaudi ‘I Giorni’.


Responses

  1. Mooi filmpje, mooie koeien maar waar is die mooie brug toch.

    • Dat is het spoorviaduct bij Mussy-sous-Dun.

  2. That is great, Paul. I love the horse who looks straight to camera.


geef een reactie

Categorieën