Gepost door: -paul | 13 januari 2016

Turbo reader

volkskrantlezer
Afgelopen weekend kochten wij in Nederland weer eens een papieren Volkskrant. De hele krant, met alle bijlages, ligt hier uitgespreid op de keukentafel. Vroeger zwoor ik bij die papieren uitgave. Totdat het in 2010 mogelijk werd hem met een app te downloaden op de iPad. In het begin vond ik het maar niks, maar dat was een kwestie van wennen. En nu vind ik het zelfs prettiger om de krant per artikel te kunnen lezen. Ongestoord door advertenties en andere afleiding. Bam, direct het artikel of column  in beeld en met twee vingers kan ik, naar behoefte, de letters groter maken waardoor het nog beter leesbaar wordt ook. Een zegen. Goed, om het chaotische van de papieren krant zichtbaar te maken (geintje), onderstaand filmpje op een manier zoals ik gisteren te zien kreeg van Saskia en Ruud. Omdat David Bowie (heel populair in Frankrijk) een paar dagen geleden overleden is, doe ik er een stukje onder van het duet Tonight, dat hij in 1984 zong met Tina Turner.


Responses

  1. Wat ben je toch een druk baasje, geweldig en zo is dat glas ook lekker snel leeg haha


geef een reactie

Categorieën