Gepost door: -paul | 11 januari 2016

Surpriseparty

surpriseparty
Vorige week dinsdag belde ik mijn broer op om hem te feliciteren met zijn zeventigste verjaardag. En, zeg ik, ga je nog wat doen? Och luister, zegt hij, er komen vanmiddag een paar vrienden, we drinken een paar glazen wijn met wat kaas erbij en vanavond ga ik waarschijnlijk met Marina ergens eten en dan vind ik het wel goed zo. Oké een fijne dag dan nog. Wat hij niet wist, dat was ook de bedoeling, is dat Marina op zaterdag een surpriseparty voor hem zou organiseren. En mensen, hij is er volledig ingetuind. Niemand heeft zijn mond voorbij gepraat. Zo’n veertig vrienden en familie waren om vijf uur verzameld in Geleen in het huis van Marina. Lampen uit en iedereen stil. Zijn vriend Herman had hem meegelokt naar een receptie van een klant van Herman en na afloop moest er nog even wat opgehaald worden in het huis van Marina. Goed, hij komt de donkere gang in en doet de de deur van de kamer open en… het licht in de kamer gaat opeens aan. Hij weet niet wat hem overkomt en zegt: ja maar wat is dit dan nou hier? Wat is dit dan? Nou ja, toen was het van lang zal hij leven en kon het feest beginnen. Geweldig, dat zal hem nog lang heugen. Dat ritje van 750 km op en neer, heb ik er graag voor over gehad. Was trouwens ook een mooie gelegenheid om de nieuwe auto eens uit te proberen. Hij doet het prima.


Responses

  1. Dat hebben ze mij ook gelapt toen ik 60 werd. Heel gezellig…alleen…de voorpret mis je. Het is net alsof je in een film beland waarin je de hoofdrol speelt zonder het script te hebben gelezen. Ik ben, vooral mijn dochter, heel dankbaar voor mijn surpriseparty.

  2. dit zijn zulke belangrijke dingen om voor elkaar te doen. Fijn dat jullie het ook zo voelen

  3. What a lovely surprise! Glad the car goes well too! Lyn


geef een reactie

Categorieën