Gepost door: -paul | 7 januari 2016

RLink

RLink
Een foto van niks, ja ik weet het, maar waar het mij om gaat is de boordcomputer van mijn nieuwe Renault. Dat is de RLink met een TomTom navigatiesysteem en Bluetooth om handsfree te bellen en meer van die dingen. Nou is vorig jaar mijn iPhone in Argentinië gestolen en ik heb toen in de winkel van Orange een eenvoudige androïd smartphone gekocht. En ja al bel ik weinig, toch wil je dat dat ding werkt via die Rlink. Handleiding durbij en ik laat die RLink zoeken naar mijn mobieltje. Je voelt hem al aankomen… nada geen contact, wat ik ook probeer. Misschien is die telefoon van mij wel te goedkoop? Moet ik weer naar die stampvolle winkel van Orange. Maar ik denk laat ik eerst eens langs de Renault garage gaan. Goed, een monteur gaat naast me zitten in de auto en wat doet die slimmerd? Het omgekeerde, dat wil zeggen hij laat met Bluetooth mijn smartphone contact zoeken met de RLink en jawel hoor hij doettut meteen! Dan voel ik me toch zo’n dommerd, dat wil je niet weten.


Responses

  1. Helemaal niet nodig Paul, hebben wij ook gedaan. Wat moet het die monteurs, autoverkopers een heerlijk gevoel geven ons zo “van dienst” te kunnen zijn. Je mag/moet echt iets voor hen over hebben. Gelukkig Nieuwjaar!!!!

  2. Komt ons bekend voor, wacht U voor de computer, maar je garage is niet ver toch?

  3. Hier net hetzelfde, kom ik in de garage vragen ze al meteen “problemen met telefoon, radio, of zoiets” ze vragen nooit meer wat er aan de auto mis is, omdat die beter zijn dan ooit tevoren.

  4. Not a dommerd at all! :-) Lynx

  5. Welcome to the “Club des dommerd” !…….


geef een reactie

Categorieën