Gepost door: -paul | 6 januari 2016

Les soldes

Soldes
Vandaag is de uitverkoop van start gegaan. Die duurt zes weken en dan moet je er wel van profiteren. Ben vandaag gelijk naar mijn favoriete kledingwinkel in Paray le Monial gegaan. Die zaak heet Territoire d’Homme. Annex is ook een kledingwinkel voor de dames, al heet die vreemd genoeg niet Territoire de Femme, maar iets met ‘Belle’ of zo. Hoe dan ook, ik heb een nieuwe chique winterjas gescoord en een broek. Die laatste moet uiteraard weer op de juiste lengte gemaakt worden. Geeft niet, ik ben weer klaar met die uitverkoop.


Responses

  1. Je bent nu zeker onherkenbaar mooi Paul, de trui van vorig jaar nog in goede staat??

    • Met mijn truienvoorraad kan ik voorlopig nog wel vooruit.

  2. Nou Paul, me bent weer het heertje, Marjon ook nog iets gescoord?wat een gedoe met die sleutel.Ik zit weer lekker thuis op de bank!


geef een reactie

Categorieën