Gepost door: -paul | 2 januari 2016

Koukleumerig

mistroostig
Een foto van gisteren. De zon staat op het punt door de mist heen te breken en dat geeft een spectaculair effect. Ik moet er bij zeggen dat ik er een dik half uur koukleumerig op heb staan wachten en dan is het nog maar de vraag of het uiteindelijk wat geworden is. Op het beeldschermpje van 6×4 cm op de camera is dat, zeker zonder bril, niet echt goed te zien. Thuis op het grote beeldscherm van mijn computer wel en dan kun je dus al dan niet geluk hebben gehad. Dat vind ik trouwens een van de leuke dingen van het fotograferen. Maar goed, Météo France voorspelt een week lang weinig zon en veel regen. Maar eens kijken hoe ik me daarmee zal gaan redden.
GPS-coördinaten foto: 46°22’30.1″N 4°13’51.3″E


Responses

  1. Alsof de hemel openbreekt voor het nieuwe, goede jaar. Met de beste wensen.

  2. Op deze manier betekent bewolking een aangename verrassing!

  3. Prachtig Paul, ik hoop voor jou, voor mij en alle andere volgers dat het een begin is van heel veel moois dat nog gaat komen.


geef een reactie

Categorieën