Gepost door: -paul | 7 december 2015

Alleenstaand

helemaal alleen
Nog twee weken en dan mogen we de kortste dag van dit jaar beleven. Daarna gaat het weer lengen. Dat is bepaald niet verkeerd, want als ik ergens een hekel aan heb, is het wel dat het nu zo vroeg donker is. Zo had ik vanmiddag een afspraak bij een garage en dacht van ik maak daarna wel een foto. Dat viel tegen want ik moest er om half vijf tegenaan rijden om, bij ondergaande zon, nog deze alleenstaande koe te kunnen vinden.
GPS-coördinaten foto: 46°19’33.3″N 4°10’31.8″E


Responses

  1. En welk een rijkdom heeft die ondergaande zon jou, en ons, weer gebracht, Paul! Dit is vast en zeker een ‘Heilige’ koe. Ben je niet acuut op je knieën gevallen?! Ik wel!

    • Dat kon niet, want ik had nog mijn zondagse broek aan.

      • Maar als je het over die andere heilige koe hebt:
        ‘Si un homme ouvre la portière de sa voiture à une femme c’est que l’une des deux est neuve’

  2. Lonely at the top,prachtig!

  3. We krijgen heimwee naar Prizy, eerst de prachtige mistfoto van ons bekende speeltuintje, nu de eenzame koe in avondrood.


geef een reactie

Categorieën