Gepost door: -paul | 4 december 2015

Kijkdozen (2)

tegenlicht miststiertjes
Wat kan mij het schelen, ik doe er gewoon nog een van gisteren, want echt fotoweer was het vandaag bepaald niet. kijkdoos Jay HenryGoed, in april van dit jaar schreef ik een verhaaltje over de bijzondere kijkdozen van Jay Henry. Hij vroeg me toen of ik er foto’s van kon maken, dat ter introductie voor een expositie in een galerie in Parijs. Een aantal keren heb ik het geprobeerd. Eerst rechttoe rechtaan op de doos, maar dat liet niet echt goed de diepte zien. Uiteindelijk heb ik ze iets schuin gefotografeerd. Dat was stukken beter. Nog beter is een promotiefilmpje dat Jim Burge over de ‘shadow boxes’ van Jay Henry heeft gemaakt. Dat laat ik hieronder graag zien:


Responses

  1. Mooie foto en als ik het goed zie zijn het vandaag de stieren die model staan.

    • Ja het zijn stiertjes

  2. Leuk om J.Henry zo te zien en wat een werk van hem!!


geef een reactie

Categorieën