Gepost door: -paul | 20 november 2015

Prisma

regenboog eik
Met rafales (rukwinden) van 65 km/u waait er een stevige wind over de Brionnais. Dat gaat ten koste van de bladeren aan de bomen. Het zijn eigenlijk alleen maar de eiken die nu nog wat blad hebben. Bovenstaande foto maakte ik twee dagen geleden en thuis zag ik pas die regenboogkleuren. Van regen was echter geen sprake. Het zal een prisma effect zijn van de spiegelreflexcamera. Het fijne weet ik er niet van. Wellicht omdat de natuurkundelessen tijdens mijn middelbare school niet je van het waren. Dat weet ik dan weer wel.
GPS-coördinaten foto: 46°21’09.3″N 4°12’54.9″E


geef een reactie

Categorieën