Gepost door: -paul | 19 november 2015

Transport

transport
Wat dit moet voorstellen zal ik vertellen. Gistermiddag bracht ik een aantal stekken van de spoorbloem, of ook wel rode valeriaan genoemd, naar Doranne en Willem. Er was mij ter ore gekomen dat ze een paar olijfboompjes over hadden. Nou boompjes, boompjes en ‘over hadden’ was ook niet het goede woord. Die bomen zijn al ruim twee meter en in die grote potten loeizwaar. Nu wordt er vanaf zondag nachtvorst voorspeld, dus moeten ze onderdak en dat is bij hun het probleem. Hun serre wordt er overvol van en met al dat gedoe hebben ze er geen zin meer in. Enfin, kort verhaal lang, omdat het zelfs in de Renault bus een mission impossible zou zijn, ben ik ze vanmorgen met de trekker gaan ophalen. Ze staan inmiddels in de grote schuur en het zal me benieuwen of er het volgend jaar een olijvenoogst van komt.


Responses

  1. Ah daar zijn de logees,,,succes boompjes, jullie treffen het met de fosterparents,veel groeiplezier,,

  2. Zoals gewoonlijk weer een mooie foto. Proficiat!

  3. Dit is het mooie leven nietwaar?


geef een reactie

Categorieën