Gepost door: -paul | 17 november 2015

Paniek

koolmees
We beginnen het vogelseizoen met een alledaagsche triviale koolmees. Iets beters heb ik op dit moment niet, maar dat gaat de komende maanden vast nog wel lukken. Vanmiddag kreeg ik een paniekmail van Henny. Die is een paar weken op haar vertrouwde plek in de buurt van Cluny. Ze wil haar blog voor vandaag plaatsen en ze zegt: WordPress heeft heel het beeld op het scherm veranderd. En het vervelendst: ik krijg geen cursor om de tekst te schrijven, laat staan de functie ‘plak’ om hem erin te zetten… Of ik misschien een hint kan geven. Tja, bij mij doet WordPress wat ik wil en er is ook niets veranderd. Dus… sluit die computer maar eens helemaal af en start hem daarna opnieuw op is eigenlijk de truc die vaak werkt. Als ik daarna op haar blog klik, zie ik dat het probleem inmiddels al is opgelost.


Responses

  1. Het is MIN OF MEER opgelost, beste Paul. Het scherm-beeld blijft totaal verschillend van ‘vroeger’, en of ik een cursor of functie ‘plakken’ krijg blijft volkomen willekeurig. Hoe dan ook een groet vanaf mijn mail-plekje in de open lucht. Laat het zo zacht (13 gr) blijven!

  2. Bij mij is wordpress ook veranderd, maar werkt volgens mij prima…?

    • Wat er gebeurt, en dat geldt ook voor de reactie van Henny, is dat de akismet plugin van wordpress jullie reacties nu aanmerkt als spam. Als ik ze toelaat als zijnde geen spam, dan gaat het de volgende keren goed. Dat is een beetje raar van wordpress.


geef een reactie

Categorieën