Gepost door: -paul | 31 oktober 2015

Chiroubles

Chiroubles
Gistermiddag was ik in de Beaujolais. Nu is het zo dat op dit moment de kleuren in de natuur overal ongekend mooi zijn, maar de wijngaarden slaan alles. Zo mooi heb ik ze nog nooit gezien. Daar moest en zou ik een filmpje van maken. Ben begonnen in het zuiden bij de Mont Brouilly en dacht van dan rij ik daarna naar boven en pik alle crus mee, met als laatste die van Saint Amour. Dat ging goed tot en met Chiroubles. Toen haperde er iets aan de instellingen van de camera. Dat was mijn eigen schuld, waarschijnlijk aan een verkeerd wieltje gedraaid. Enfin, toen ik hem weer aan de praat had, was het inmiddels vijf uur. Ja en dan kan je er wel mee ophouden, want de zon gaat razendsnel onder. Dat is goed te zien op bovenstaande foto. De koepel van die kerk in Chiroubles is trouwens in 2013 vernieuwd, maar dat terzijde. Vanmiddag ben ik weer naar de Beaujolais gegaan om de rest van de filmopnamen te maken. Dat wordt morgen monteren en als het goed is, dan kan ik het morgenavond laten zien. En dan is het voorlopig wel weer eens genoeg geweest wat betreft die Beaujolais.
GPS-coördinaten foto: 46°10’54.1″N 4°39’53.5″E


Responses

  1. Prachtig! Hier geen herfstkleuren, wijngaarden of heuvels. Wel veel zand, Moors uitziende huizen en (gelukkig) airco 😊

    • Dat zal even wennen worden.


geef een reactie

Categorieën