Gepost door: -paul | 21 oktober 2015

Hortensia’s

hortensia's
In de hoop dat er eind van de dag toch een beetje zon zou komen, reed ik vanmiddag nog een rondje om een foto te maken. Op een gegeven moment pak ik mijn fototoestel en… hij doet nada niks. Blijkt dat ik het geheugenkaartje in de computer heb laten zitten. Arrrgh. Terug naar huis en als je het daarna nog eens probeert is het qua licht een hopeloze zaak geworden. Enfin, ik rijd in het bijna donker het erf weer op en zie in de koplampen de hortensia’s tegen de muur. Ha, groot licht erop en klik. Soms zit het tegen en soms zit het een beetje mee.


Responses

  1. Goed gedaan jochie


geef een reactie

Categorieën