Gepost door: -paul | 14 oktober 2015

Dependance

busje is vol
Wat moet dit voorstellen? Nou, dat zal ik je zeggen. De vrouw des huizes heeft in een vlaag van opruimwoede gemeend om de dependance, dat is een duur woord voor de rommelschuur, te moeten uitmesten. Niet dat mij zo’n verstandsverbijstering ook wel eens overkomt, maar toch gebeurt me het zelden. Enfin, de bus is hartstikke vol gestouwd met alle mogelijke troep. Waar moet je ermee naar toe? Naar de déchetterie en dat vind ik weer een leuker woord dan afvalscheidingsstation, al betekent het hetzelfde. De klus was binnen een uur geklaard. Op een ding na. Dat was de lege butagasfles van een onbekend merk. Ja, die komt uit Nederland en die kennen ze hier niet, dat weet ik ook wel. En dan gaat zo’n containervrouwtje moeilijk doen. Niet tegenaan te praten, dus ik heb hem maar weer meegenomen. Staat er tenminste nog iets van rommel in die dependance.


Responses

  1. Geweldig, wat zal je genoten hebben Marjon, ik zie je stralen. Paul wat minder. Tot morgen, Geeske

  2. Jullie zien er wel een beetje uit als een stel natuurvorsers,de wolven vluchten meteen weg….

    • Als je alleen naar de foto kijkt, dan zou je inderdaad kunnen denken dat de karabijnen op de achterbank liggen.

      • Ja je hebt me goed begrepen!

  3. Zal er ooit een franse schuur leegraken? De gasfles in Nederland inruilen en de kleinkinderen en ijsje , iedereen weer blij.


geef een reactie

Categorieën