Gepost door: -paul | 3 september 2015

Blits

barbeque Fred
Gisteravond apéro bij Bettina en Jean-Louis in Trélu. Uitgebreid, met barbeknoei, waarmee Fred, zal niet zeggen werd opgezadeld, maar toch bekwaam eh… zich verantwoordelijk voor voelde. Enfin, dit is zo’n beetje de enige foto die ik kan laten zien van deze bijzondere apéro. Het hele dorp was uitgenodigd plus de vaste Le Vert Pré gangers. Waar ik geen rekening mee gehouden had was dat het ’s avonds behoorlijk afkoelde. En ja, daar stond ik dan met mijn overhemdje met korte mouwen. Heb me trouwens laten vertellen dat dat soort overhemden niet meer in zijn, maar dat terzijde. Gelukkig had Geeske nog iets in de auto liggen om me op temperatuur te krijgen. Eigenlijk best wel iets heel blits. Helaas verhinderde de donkerte om er nog een foto van te maken.

 


Responses

  1. A real disappointment that you are unable to show us a pic of your in your glamorous knitted cardigan – I thought you looked sensational!

    Neil

  2. Het woord blits is inderdaad ook niet meer in. ;)

  3. Alles op die kleine barbeque? Hoeveel mensen wonen er in dat dorp :-)

  4. haha alweer aan het barbecuen!


geef een reactie

Categorieën