Gepost door: -paul | 2 september 2015

Gebel

verkoop 2CV
Naast mij staat de gelukkige nieuwe eigenaar van mijn 2CV. Alleen in de zomer rij ik er een paar keer in en voor de rest staat hij in de grote schuur te staan. Vandaar dat ik hem eigenlijk wel kwijt wil. Hoe gaat zo iets? Begin augustus belde Alain, zo heet hij, of ik hem nog te koop had en hij is toen uitgebreid komen kijken en proefrijden. Over de prijs moest hij nog eens nadenken. Belt hij afgelopen maandag of hij samen met een copain mag komen kijken. Ik zeg dat is prima, maar dat moet dan wel voor donderdag, want we gaan een paar dagen weg. Hij zou me terugbellen. Belt hij vanmorgen of het misschien vanmiddag kon. Ik zeg dat moet dan voor drie uur. Hij zegt van ik bel u terug. Om twee uur Alain weer aan de telefoon. We komen er aan, zo ongeveer om drie uur zijn we er. Och ja, dan is het vrij snel bekeken. Maar dat continue gebel met steeds weer dat confirmeren, is een typische Franse gewoonte waar je tureluurs van wordt.


Responses

  1. Gefeliciteerd met de verkoop

  2. Mooi dat de auto is verkocht. Gelukkig hebben we er nog even ingezeten deze zomer.

  3. Tureluurs,een niet al te positieve emotie, dat is wel anders dan het vogeltje Tureluur,daar word ik altijd zo blij van,helaas zie ik ze steeds minder in de polder.


geef een reactie

Categorieën