Gepost door: -paul | 1 augustus 2015

Buwalda

bermbrand
Bonita avenueWat dit moet voorstellen is niet helemaal duidelijk. Vermoedelijk een bermbrand die en passant een aantal bomen in het weiland heeft meegenomen. Horror. Bon, vorig jaar las ik in een ruk ademloos Bonita Avenue, de debuutroman van Peter Buwalda. Een pil van meer dan vijfhonderd pagina’s, desalniettemin is het een ware pageturner. De horror aan het eind van de roman had voor mij trouwens niet zo gehoeven, maar goed, dat is persoonlijk. Aangezien de vrouw des huizes op dit moment het boek ook aan het lezen is, zal ik er verder niet over uitweiden. Nu is het interessante dat Wilfried de Jong morgenavond Peter Buwalda interviewt in het alom gewaardeerde VPRO-programma Zomergasten. Kijk, ik weet verder helemaal niets over de persoon Peter Buwalda. Echter iemand die zo’n bestseller kan schrijven, wil ik graag beter leren kennen.


geef een reactie

Categorieën