Gepost door: -paul | 23 juli 2015

Maison secondaire

maison secondaire
Jeroen heeft een vakantiehuis bij Baron. Nou belde hij me vorige week om te vragen of ik daar eens poolshoogte wilde nemen. Ze zijn namelijk van plan om weer eens een week te komen. Daar ben ik niet te beroerd voor, ik bedoel om te gaan kijken. Goed, we kijken naar het terras op de zuidgevel. Tja, ik denk dat ik er geen verdere toelichting op hoef te geven. Ik heb hem geadviseerd om maar een grote zeis mee te brengen. Dat wordt een werkvakantieweek.


Responses

  1. Verhuurd Jeroen dat huis ook aan hele nette leuke mensen? Als hij er zelf zo weinig naar toe gaat dat het gras tot aan de hemel groeit?

    • Hij verhuurt volgens mij niet. Logisch, want het zou er dan wel anders uitzien.

      • verhuurt met een T, ook logisch!

  2. helaas kan ie mn bermmaaier niet lenen, zelf veel te hard nodig..

  3. Ik dacht dat je een serie over verlaten huizen was begonnen, het ziet er desolaat uit.


geef een reactie

Categorieën