Gepost door: -paul | 21 juli 2015

Bout

stoomstrijkijzer
Vanmiddag was ik in een oud kasteel voor een fotoproject. Helaas kan ik daar (nog) niets van laten zien wegens geheim. Maar ja, als je nu toch in de gelegenheid bent, kijk je uiteraard graag eens rond. In een kamer op een van de bovenverdiepingen kwam ik bij een aanrecht dit roestig geval tegen. Wat zou het kunnen voorstellen? Nou, de markiezin kon me snel uit de droom helpen. Het is een zeer  antiek stoomstrijkijzer. Ach ja natuurlijk, maar hoe dat vroeger precies werkte, daar moet ik nog eens goed over nadenken.


Responses

  1. Wat fijn dat er no-iron is uitgevonden destijds…

  2. When will it no longer be a secret? Are we allowed to know the rough location of the chateau?

    • No, you are not allowed Kate.


geef een reactie

Categorieën