Gepost door: -paul | 19 juni 2015

Selfie

selfie
Nog steeds werk ik op mijn inmiddels tien jaar oude Dell 5150 Windows Computer. Dat kan eigenlijk niet meer met Windows-XP erop, want die wordt niet meer geupdated. Het risico wordt te groot dat iemand me gaat hacken. Nu heb ik ook wel gewerkt met de opvolgers van XP, zoals Vista en Windows-7. Om het bot te zeggen: dat geeft alleen maar ergernissen. Goed, na vele consultaties bij vrienden en kennissen is vandaag de kogel door de kerk gegaan. Het wordt een 27-inch iMac met retina 5K-display. Tadaa! Volgende week woensdag kan ik hem ophalen. Goed, door al die opwinding zou ik haast vergeten om een foto te maken. Weet je wat, ik doe een selfie. Zal niet zeggen waar, want dat is makkelijk te googelen, lijkt me.


Responses

  1. Veel succes bij de omzetting. Bij mij zou dat veel stress opleveren dus ik hoop dat mijn Windows 7 nog even meegaat. Een echte Mac is natuurlijk wel het einde maar wel heel anders. Als ik het goed heb gezien werd de selfie gemaakt in Marcigny op de hoek van de straat bij het Office de Tourisme.

    • Helemaal goed Ruud, Die spiegel hangt boven het Office de Tourisme in Marcigny. Ik zei al dat het een makkie was,maar je mag door naar de volgende ronde.

  2. Dat is een beeldscherm om je vingers bij af te likken. Maakt het photoshoppen zeer aangenaam.

    • Dat is inderdaad ook een van de redenen Sjef.


geef een reactie

Categorieën