Gepost door: -paul | 14 juni 2015

Stekkeren

kleine vos
Vanaf vrijdagavond tot nu toe is er 24 mm regen gevallen. Dat is een aardig begin. Afgelopen nacht heb ik, vanwege onweer, de stekker uit de Livebox moeten halen. Dat is een nieuwe en dan denk je dat als je de stekker er weer insteekt, het zaakje wel soepel zal opstarten. Mooi niet, geen internetverbinding. Het is toch van het jaar nul dat je dan, een aantal keren, de stekker er uit en na tien seconden er weer in moet doen voordat een en ander werkt. Maar goed, laat ik me er maar niet druk om maken. Een paar dagen geleden zei ik dat er zo weinig vlinders zijn. Dat is nog steeds zo, maar toch kon ik op de lavendel nog een kleine vos (Aglais urticae) vinden. Een mooie kleurige vlinder.


Responses

  1. Wij deden hetzelfde met de L box en tot vanmorgen geen enkel contact.
    Het was stil in St. Bonnet maar voor ons toch de moeite waard.


geef een reactie

Categorieën