Gepost door: -paul | 31 mei 2015

Enchanté… Thomas

Thomas
De apéro van eergisteren was bij Thomas en Sonja in Briant. Thomas overwintert meestal in Nederland, maar in de lente is hij snel terug om zich bezig te houden met de moestuin. Dat is er een waar je u tegen zegt. Er wordt gewerkt met hout omheinde perken, opgehoogd met compost verrijkte aarde. Als je ziet wat daarin al allemaal wel niet groeit, dan moet je wel jaloers worden. En ook nog eens praktisch onkruidvrij hè. Tjongejonge. Enfin, ik sta op een gegeven moment met hem te praten bij een bak met kruiden. Omdat Peter erbij staat gaat dat in het Engels. Ik vraag: What kind of herbs there are Thomas, is this perhaps coriander? Zegt hij: I do not know, because I do not boil. Sonja has sown them for using in the kitchen. Peter geeft geen kik, ik kijk Thomas gefronst aan en vraag me af van wat bedoelt hij nou eigenlijk met boil ? Ja, het is ook allemaal wat met die verschillende talen. Maar goed, ik ga binnenkort terug naar Thomas om me de constructie van die bakken nog eens goed te bekijken.

moestuin Thomas en Sonja


Responses

  1. Oh !…. YES !…. so beautiful !!…
    And this mix between flowers and vegetables !…
    Really….. Félicitations, Thomas !!!!…


geef een reactie

Categorieën