Gepost door: -paul | 11 mei 2015

Groeizaam

boterbloemenkoeien
Het gras in mijn weiland begint goed te groeien en ja daarvan word je toch automatisch ietwat zenuwachtig. Nu start mijn trekker de laatste tijd ronduit slecht. Dat kan aan de startmotor liggen of aan de accu. Misschien wel aan beiden. Kom ik met mijn trekker vanmiddag bij het landbouwmechanisatie bedrijf en zeggen ze: ja meneer dat gaat deze week echt niet meer lukken. Komt u volgende week maandag maar weer terug. Nu weet ik ook wel dat het donderdag Hemelvaart is en dat er dan de vrijdag nog bij gesnoept wordt, maar dat er de hele week op een laag pitje gedraaid wordt, is een cultuur waar ik eigenlijk niet zoveel van begrijp. Niet dat ik er wakker van lig hoor, want dat hooien kan nog wel een paar weken wachten.


geef een reactie

Categorieën