Gepost door: -paul | 10 mei 2015

Mwah

Wisteria
Vandaag was het al prima, maar we gaan nu een aantal zonnige en warme dagen tegemoet met temperaturen van zo’n dertig graden. Een nadeel daarvan is dat er geen wolken te bekennen zijn en dan krijg je een knalblauwe lucht. BalloreOp zich niks mis mee, maar probeer dan maar eens een beetje foto (klik) te maken van bijvoorbeeld het huis hiernaast. Ik laat hem niet eens in kleur zien, want je wilt niet weten wat je dan ziet. In sepia zou je nog kunnen zeggen van mwah. Enfin, ik ga bij andere omstandigheden nog wel eens terug. Moet ik wel snel zijn, want de blauwe regen en de witte seringen zijn ook daar al bijna uitgebloeid.


Responses

  1. Mooie sepia foto Paul!

  2. nou nog alleen de bloesem in kleur erin zetten, wel subtiel. werd ooit met n penseel en (water?)verf gedaan

    • Dat inkleuren is wel mogelijk, maar dan moet ik van sepia naar zwart/wit en dat vind ik dan weer jammer:

  3. doe t in lagen, waarbij bijv de sepia als nieuw plaatje gebruikt

  4. Leuk “knutselen” zo!!


geef een reactie

Categorieën