Gepost door: -paul | 2 mei 2015

Knutselen

punthoofd
Zowel gisteren als vandaag regen en dus ben ik er voor gaan zitten om het fotoboek van Argentinië te maken. Eerst de foto’s kiezen die geschikt zijn. Dat zijn er negentig, die moeten dan nog bewerkt worden. Afgelopen nacht zijn ze via internet doorgestuurd naar PhotoBox. En ja, dan kun je pas beginnen om er iets van te knutselen. Andre RieuDat ging redelijk gemakkelijk, al krijg je er op een gegeven moment wel een punthoofd van. Enfin, het is gelukt. Levertijd twee weken. Ben benieuwd hoe het er uit zal zien. Kwam trouwens voor het boek ook nog André Rieu tegen in een boekwinkel in Mendoza. Zag hem gisteravond op tv en het lukt hem altijd dat dan bij mij de tranen vloeien. Hoe komt dat toch, dat sentimentele, zesenzestig is toch nog niet zo heel oud? Of wel?


Responses

  1. Niet oud,maar wees trots op je emoties en gewoon laten gebeuren!!

  2. t eind begint dus….

  3. emotie (en tranen) betekent in ieder geval dat je er bent op deze aarde en als dat gebeurt via Andre Rieu, het zij zo. De volgende keer komen de tranen misschien wel bij Il diluvio universale van Falvetti (over een tsunami bij Messina). Vooral deel 6, met die drie dames.

  4. ik dacht dat ik de enige was die dat had. Bij mij is het opmerkelijk dat het zonder dat ik er enige invloed op heb bij het overlijden van mijn vader is begonnen bij wie ik de avond/nacht van zijn overlijden de wacht had. Wat of hoe ik me er tegen verzet, het lukt me gewoon niet me te verzetten en
    een aardig “deuntje” te janken bij mooie muziek.


geef een reactie

Categorieën