Gepost door: -paul | 11 april 2015

Canon 700D

koolzaad
Zo, de laatste foto met de Panasonic DMC-TZ3 van een koolzaadveld bij Mâcon. Vanmorgen heb ik me bezig gehouden met het bestuderen welke nieuwe camera het zou moeten worden. De keus viel op de Canon EOS 700D en die zou bij Boulanger in Mâcon op voorraad zijn. Kom ik daar en nada. Arggh! Wat nu? Naar de Carrefour in Crêches-sur-Saône. Hartstikke druk daar, want ja het is zaterdagmiddag. Maar goed ik loop naar de multimedia afdeling en geloof het of niet, in een afgesloten kast zie ik hem staan en nog honderd euro goedkoper ook dan bij Boulanger. Ik zeg pak maar in. Morgen nieuwe foto’s, ben benieuwd.


Responses

  1. Wij zijn net als jij ook benieuwd. Nog scherper beeld?nachtje studeren???


geef een reactie

Categorieën