Gepost door: -paul | 14 maart 2015

Truien

boodschapjes
Welke truien neem jij mee? We zijn de koffers aan het inpakken, dat is wel duidelijk. Ja gut, welke truien neem ik mee? Ik denk alleen die groene. Dat zou je nog eens vies tegen kunnen vallen, want daar boven in de Andes kan het vrij fris zijn. Nou dan koop ik er daar toch gewoon nog een.markt in de Andes Keuze genoeg op die markten met de huisnijverheid van de plaatselijke bevolking. Ja dat kan wel zo zijn, maar neem toch maar een extra trui mee en trouwens, ik heb er geen zin in om drie weken tegen dezelfde groene trui te moeten aankijken. Tja, dat is denk ik wat men ook wel vrouwenlogica noemt. Ik zal er nog eens over nadenken. Verder gaat het prima hoor, alles onder controle.


Responses

  1. morgen is de Ides van maart, dus maar goed dat je alles onder controle hebt.
    Proficiat! Als Caesar had geweten waar Argentinie lag, had hij vast geprobeerd om het land te veroveren.

  2. Hmmmm, vrouwenlogica…………

  3. Ik zou dat mooie rode vest kiezen dat rechts op de kleine foto ligt,staat je vast goed met je grijze krullenbol,en aandoen op je verjaardag,maar ja dat kan natuurlijk nog niet….

  4. Als dit stukje tekst op muziek gezet zou worden werd het een boeiend vertoon met hier en daar dreigende dissonanten. Het zou een moderne compositie kunnen zijn, uitgevoerd onder leiding van een grijze dirigent die dat rooie juffertje lief vond en een goede musicus/a maar te ‘bedern’. Ik heb al eens meer gezegd: het is de toon die de muziek maakt. Och en alles blauw blauw laten is ook maar eentonig. Kom gooi er een vrolijke noot tegen aan en je staat er gekleurd op. Allez hop, Allegretto! Fantastico.


geef een reactie

Categorieën