Gepost door: -paul | 9 maart 2015

Durven

boerenspul
Als ik zeg dat dit een schuurtje is met wat oude landbouwwerktuigen, dan denk ik niet dat je vraagt van hûh? Het interessante is dat hij aangebouwd is tegen de grote schuur links. Een typische Franse houtje-touwtje oplossing. Ik bedoel, er worden met grote rode holle bakstenen snel twee wanden opgetrokken, dakje erop en klaar.fraisiers Misschien dat men nog overwogen heeft om te zijner tijd de wanden aan de buitenkant te pleisteren, maar ik denk niet dat het er ooit van zal komen. Goed, op de markt in Marcigny heb ik vanochtend een tray aardbeienplantjes gekocht. Net als de violen durf ik die wel in de tuin te zetten. Misschien dat het ’s nachts nog eens een graadje gaat vriezen, veel zal het echter niet meer voorstellen.


geef een reactie

Categorieën