Gepost door: -paul | 20 februari 2015

Aan de snoei

snoei wisteria
Gisteren en ook vandaag een blauwe lucht met zon en bijna 14°C. Nou dan krijg je wel zin om wat in de tuin te doen. Ben vanmiddag een paar uur bezig geweest met het snoeien van de blauwe regen en de klus is geklaard. Daar ging vanmorgen eerst een andere operatie aan vooraf. Op de wachtlijst stond het trekken van een kies. Ik heb het een half jaar kunnen rekken, maar twee weken geleden begon hij te zeuren. Dat is verre van aangenaam. Enfin, hij is getrokken en het onvoorstelbare is dat de ellendige ziekmakende pijn in een keer weg is. Zal nu een tijdje moeten wachten op een nieuwe prothese. Denk niet dat ik het verder hoef uit te leggen, maar het betekent dat jullie mij voorlopig zuinigjes zien lachen.


Responses

  1. Doen jullie aan de voorjaarsschoonmaak?

    • In de tuin doe ik dat zeker. Als ik de boel de boel zou laten en het begint massaal te groeien, dan is er bijna geen beginnen meer aan. Noem het regeren is vooruitzien.

  2. Hoi Paul, toch niet je verstandskies !!

    • Heb nog alles op een rijtje, qua verstand.


geef een reactie

Categorieën