Gepost door: -paul | 19 februari 2015

Gueugnon

marché Gueugnon
Een stadje waar ik niet vaak kom, toch is het maar een dik half uur rijden naar Gueugnon. Op donderdag is er, rondom de kerk, markt en volgens Geeske staat er een Hollandse visboer met haring, gerookte paling en makreel. Dat laat ik me niet twee keer zeggen. Kom ik daar en is de beste man niet te vinden. De kaasmeisjes waren er wel, althans alleen Paula, want Suus had bezigheden thuis. Die visman staat er in de winter niet altijd zegt Paula, maar ik zal je mailen als hij er weer is. Oké, wel jammer ik had graag een foto van hem willen maken. Vandaar dat jullie het nu moeten doen met een kraam met oubollige Franse vrouwenpyjama’s. Kan wel voor een keertje.


Responses

  1. Kan wel oubollig zijn maar je blijft zeker warm tot de volgende ochtend!
    Schoonheid komt weer bij t ochtendgloren.

    • Niet alleen oubollig maar ook goedkoop.
      Ik bedoel ze variëren in prijs van acht tot tien Euro.

  2. Volgens mij zijn het geen pyjama’s maar nachtjaponnen. Veeeel vrouwelijker!

  3. Heb je er toch niet een stiekem voor de vrouw des huizes meegenomen!!!!

    • Nou nee, ze heeft er nog een van haar zus voor noodgevallen.

      • je laat zeker de nood niet zo hoog komen?

  4. Voor die prijs zeker “made in China” ?

  5. Altijd gezellig jullie te treffen Marjon en Paul!


geef een reactie

Categorieën