Gepost door: -paul | 16 februari 2015

Urgence

vensterbankpoes
Het zal gisteravond tegen een uur of acht geweest zijn toen me iets overkwam dat me, zolang als ik in Frankrijk woon, nog nooit gebeurd is. Een lege olietank. En ja dan doet de cv het niet meer. Gelukkig dat er een open haard is die de kamer en keuken redelijk op temperatuur kan houden, maar voor de rest koelt het snel af. Enfin, ik vanochtend in alle vroegte de olieman bellen om olie te bestellen. De olievrouw, die nam de telefoon op, vraagt of er sprake is van urgence. Ik zeg er zit geen druppel meer in de tank. Dat maakte niet veel indruk en dat wist ik wel van tevoren, want ze zegt: pfff… meneer dat gaat vandaag echt niet meer lukken. Ah… goh… vervelend zeg, dan moet het maar zo snel als mogelijk.Twee uur later belt ze terug… hij komt vanmiddag! Kijk, dat is nog eens aardig. We zitten er inmiddels weer warmpjes bij.


Responses

  1. Een kijkgaatje in de tank bevestigen dan kan een hoop ellende voorkomen,

  2. Lekker knus dus nu weer en wat een leuke poes in de vensterbank!! De luiken kunnen wel een kwastje gebruiken!!


geef een reactie

Categorieën