Gepost door: -paul | 13 februari 2015

Overleven

Verzé - Mâconnais
Moest gisteren toch nog even bij de garage in Mâcon zijn met mijn Landrover voor een vuiligheidje. Ook dat was een garantiegevalletje. Hoop nu dat er zich voorlopig geen verdere ongemakken meer zullen voordoen. Goed. Voor een foto reed ik in de Mâconnais door Verzé, dat ligt bij Igé. Rechts een voormalig Café Restaurant met een aparte dakoversteek boven de wel zeer hoge ingang. Nou kan ik me voorstellen dat als je je daar vroeger behoorlijk te buiten bent gegaan aan alcoholische versnaperingen, het daarna nog een hele toer moet zijn geweest om heelhuids die traptreden te overleven.


Responses

  1. Diagonaal lopen lijkt me,dat moet met een borrel op wel kunnen.

    • Zittend zou ook een optie kunnen zijn.

  2. je was er wel zeker van dat je beneden kwam. Hoe is een andere zaak …


geef een reactie

Categorieën