Gepost door: -paul | 9 februari 2015

Column

Chevagny - Saint Julien de Civry
Je merkt het echt, de zon gaat steeds wat later onder en daarom hoef ik er eind van de middag niet meer zo tegenaan te racen om nog op tijd een foto te maken. Op de voorgrond een vijver met lisdodde (Typha). De bruine fluwelen kolven zijn aan het pluizen. Dat ziet er een beetje goor uit. In de Volkskrant lees ik dat Remco Campert de Prijs der Nederlandse Letteren 2015 heeft gewonnen. Hij verdient het! Van 1996 tot 2006 schreef hij in de Volkskrant met Jan Mulder een dagelijkse wisselcolumn en sinds 2009 zelf een wekelijkse column. Elke week verheug ik me weer op die juweeltjes. Onvoorstelbaar, die man is vijfentachtig jaar. Zo’n productie zie ik me hem nog niet zo een-twee-drie nadoen met mijn verhaaltjes.


Responses

  1. Als je verhaaltjes niet meer lukken dan nog maar alleen een foto.Maar Paul je bent nog zo jong dat je daar nog niet over hoeft te tobben.

    • Dan loop je wel het risico dat je bibberfoto’s krijgt.

  2. Kom op Paul, ik reken op je. Hoe zou ik anders de 85 halen?
    Foto met een gouden randje, bedankt.

  3. Nou dat gaat jou heus nog wel lukken,ik verheug me erop,zeker als ik in “Avondrood” zit,dan kijk ik er nog meer naar uit dan ik nu al doe!

  4. Je bent al goed op weg :-)


geef een reactie

Categorieën