Gepost door: -paul | 12 januari 2015

Ogen

La Grange Plassard - Amanzé
Als ik nou eens een flinke zak met geld zou winnen en als dan deze oude boerderij bij La Grange Plassard in Amanzé te koop zou komen, dan denk ik dat ik toch sterk zou overwegen om hem te kopen.La Grange Plassard - Amanzé Een schitterende plek met mooie oude bomen. Maar ja, wat koop je voor als? Goed, het was een zonnige dag vandaag en om de zinnen te verzetten heb ik een paar uur de druiven in de tuin gesnoeid. Dat hoort zich alsof er wel zo’n vijftig staan, maar het zijn er hooguit een stuk of tien. En daar neem ik, om de juiste ogen te vinden, de tijd voor. Of het in september wat gaat opleveren, zien we dan wel weer.


Responses

  1. I so agree, Paul. I just love that house. But how did you manage to get this picture? You must have been in the garden.

    • That was easy, the owners were not present…

  2. Ik kreeg je kleinzoon Jayden in het vizier,wat een leuke plaatjes,een heerlijk kereltje en zo lekker in de zomerzon,hmmmmmm

  3. Paul & Kate –

    Both of you can get in line! I have lusted after this house for 20 years or more. Architecturally perfect – but, perhaps, a bit gloomy inside?

    Incidentally, you took another beautiful shot of this house two or three years ago, Paul.


geef een reactie

Categorieën