Gepost door: -paul | 22 december 2014

Enscenering

kerstkamer
De eerste nachtvorst hebben we achter de kiezen. Veel stelde het niet voor en de witte rijp was vanochtend door de volle zon snel verdwenen. Niettemin toch een aandachtspuntje om de dahlia’s binnenkort uit de tuin te halen. In de aanloop naar de Kerstdagen laat ik iets zien van de kerstversiering waarmee de vrouw des huizes zich al dagenlang overal in huis in de rondte gewerkt heeft. Deze foto had qua enscenering volgens haar wel wat meer aandacht van mij gemogen. Zo ligt op de blauwe stoel voor het kabinet een oude rafelige handdoek. Dat is de vaste slaapplek van de poes en als die met vieze poten binnenkomt dan geeft dat moddervlekken op die stoel. Maar goed, het is dat ik het vertel anders had je het waarschijnlijk niet eens gezien. Voor de rest is het allemaal wel duidelijk, dacht ik zo.


Responses

  1. Die rafelige handdoek viel me meteen op. Die peinzende houding en blik gericht de pictogrammen ook.

  2. Zo te zien is Didi er ook klaar voor. Alleen nog een kerststrik🎄

    • Ja dat aandachtspuntje kreeg ik van de vrouw des huizes ook te horen.

  3. Onze kat heeft grote moeite met speciaal voor haar klaar gelegde handdoekjes, het lijkt een principekwestie


geef een reactie

Categorieën