Gepost door: -paul | 12 december 2014

Sinaasappels

Prizy
Om vijf uur bij zonsondergang laat hij zich dan toch nog even zien. Overdag is het een graad of acht en dat scheelt toch ruim vijf graden met afgelopen week. Ik bedoel het is minder koud. Vanmiddag is in de salle communale van Saint Germain door de knutseldames de jaarlijkse kerstmarkt ingericht. Het schijnt prachtig uitgestald te zijn. Ik ga dit weekend zeker kijken. sinaasappelsVandaag kon dat niet omdat ik dit weekend de honneurs waarneem in de keuken hier ten huize. Tja en dan sta je in de supermarkt zonder een plan te hebben van wat er gekookt moet worden. Je wordt afgeleid door schappen met tientallen soorten sinaasappels. Enfin, morgen dan maar weer naar de supermarkt. Voor vanavond wordt het zuurvlees met friet en sla, dat is het enige wat ik kon bedenken.


Responses

  1. Succes met de Kerstmarkt in St Germain. Ik sta morgen en zondag in de buitenbar, danwel de boekenkraam, ben danwel bezig met de lootjes verkoop op de Kerstmarkt in Bergen. Toch een (heel) beetje jammer dat we er dit jaar niet bij zijn maar we denken zeker aan jullie knusse en gezellige kerstmarkt. Het zuurvlees zal jullie zeker smaken.

  2. …….als rechtgeaarde Limburger,logisch!!!

  3. Staat bij mij in de top 10 van lekkerste gerechten.

  4. Klinkt goed Paul! En Marjon e.a. veel plezier dit weekend.


geef een reactie

Categorieën